gegu
|
|
Punkty: | 1.070 |
Ranking: | 2171 |
Pokonani przeciwnicy: |
3.081.350 (496.)
|
Plemię: |
!JZK!
|
Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
476|277 |
1.070 |
|
Tekst osobisty
|
Przed zakończeniem II turnieju, Jun Kazamie udało się odkryć, skąd pochodzi nadprzyrodzona siła niemal niezwyciężonego Kazuyi - od Devil'a, z którym rok temu zawarł pakt. Dziewczyna także przez kilka lat walczyła z demonami w jej duszy, lecz przegrała - pozaziemska siła zawładnęła nad nią. Następnego dnia, Kazuya stawił się nad kraterem wulkanu, by stoczyć ostateczny pojedynek z Heichahi'm. Starcowi udało się osiągnąć zwycięstwo i władzę nad Mishima Zaibatsu. Ciało syna wrzucił do krateru aktywnego wulkanu. Gdy Kazuya umierał, przed Jun mającą w sobie przyszłego potomka objawił się Devil, chcąc przejąć duszę jej syna. Dziewczynie udało się wygrać pojedynek z demonem i uciec do Yakushimy, by spokojnie wychować syna, któremu nadała imię Jin. Heichahi tym samym zaczął powoli odzyskiwać władzę nad Mishima Zaibatsu. Mija 15 lat. Jun wychowała Jin'a i nauczyła go "sztuki Kazama". Zaczęła wyczuwać obecność złego boga walki - Ogre. Legenda mówi o tym, iż pochłania on dusze najlepszych wojowników. Jun przeczuwała, iż przybędzie on wkrótce po nią i jej syna. By chronić Jin'a, opowiada mu historię turnieju o tytuł króla walki, legendę Ogre i prawdę o jego pochodzeniu. Mówi mu także, iż - jeżeli bóg walki zaatakuje ją - ma uciekać i schronić się w górach u dziadka, Heichahi'ego. Dowiaduje się tym samym o uwolnieniu tajemniczego demona o nazwie Toshin (inne okreslenie Ogre). Tym samym niemal wszyscy uczestnicy I i II turnieju zostali zamordowali z jego ręki. Heichahi nie był zadowolony, widząc ich zwłoki tuż pod świątynią boga walki, lecz jednocześnie pragnął potęgi, którą mógł zyskać, pokonując go i przyjmując jego gen. Ogre nie spoczął na laurach, a uczestnicy turniejów Mishima Zaibatsu mu nie wystarczyli. Z całego świata znikali kolejni wojownicy. Intuicja Jun Kazamy nie myliła się - demon przybył także po nią. Kazała Jin'owi uciekać z Yakushimy, ten jednak chciał bronić matki i stoczył pojedynek z Ogre. Zemdlał. Gdy obudził się, leżał sam na środku ruin, którymi niegdyś był jego rodzinny dom. Po Jun nie było śladu...Jin przyjął, iż Ogre ją zamordował. Chłopak przybył do Heichahi'ego, który zgodził się pomóc mu w zemście na Ogre, sam zresztą chciał sprowadzić złego boga, by go schwytać. Nauczył wnuka "stylu Mishima", a cztery lata później - w jego 19 urodziny - ogłosił III turniej, by zwabić Toshina. |
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)
Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)
Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.
Hetman (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj 25 innych graczy.
Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.
Pewny dowódca (Brąz - Poziom 2)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 100 razy.
Pogromca zwiadowców (Brąz - Poziom 2)
Odeprzyj 50 ataków zwiadowców.
Rzeźnik (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz całkowicie 250 wrogich armii.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Udana rezerwacja (Brąz - Poziom 2)
Podbij 25 zarezerwowanych wiosek.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)
Zawrzyj 5 przyjaźni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Kompania braci (Brąz - Poziom 2)
Posiadaj 4 rycerzy.
Krezus (Brąz - Poziom 2)
Wybij 500 złotych monet.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 17)
Graj w Plemiona przez 17 lat.
Strateg (Złoto - Poziom 4)
Przyznawane za wykonanie 30 podwójnych zmian.
Mistrz kart (Brąz - Poziom 2)
Przyznawane za wygranie 40 rund.
Bitwa o barykady: Detektyw (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 50% przeszkód.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj 10.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Odznaczenia na innych światach
|