Mapa Ranking

NIKER

NIKER
Punkty:7.382
Ranking:658
Pokonani przeciwnicy: 2.646.356 (406.)
Plemię: DKŚ2


Wioski (1) Współrzędne P.
Bunkier
346|516 7.382
Profil
Tekst osobisty
Start Gry: 13.01.2025r Godzina 20:56


•••••••••••••••
DKŚ2
•••••••••••••••

𝕃𝕌𝔹𝕀𝕄𝕐 R𝕆𝔹𝕀Ć N𝕀𝔼𝕊P𝕆𝔻Z𝕀𝔸N𝕂𝕀

POKONANI:
1.
2.

Świat 211 Ustawienia
Prędkość gry 1.6
Prędkość jednostek 0.625
Współczynnik produkcji surowców 1
Generowanie wiosek barbarzyńskich 80% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Generowanie wiosek bonusowych 20% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Burzenie budynków Aktywne
Morale Oparte na punktach
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Aktywne
Wieża strażnicza Nieaktywne
System zadań Aktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 1500 punktów)
Osady koczownicze Osady koczownicze aktywne
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 23:00 do 8:00, +100% dodatkowej obrony przed atakami.
Ochrona dla nowych graczy 5 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 20:1 przez pierwsze 60 dni
Flagi Aktywne
Zbieractwo Aktywne
Farmienie Aktywne
Twierdza Nieaktywne
Relikty Nieaktywne
Jednostki
Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone.
Chłop Aktywne
Szlachcic
Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 70 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1.6
Konfiguracja
Limit członków plemienia 50
Ataki na członków plemienia Odbywają się jak normalne ataki
Poziomy plemienia Aktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni.
Przesyłanie surowców Aktywne, ograniczenie czasowe zależne od czasu rozpoczęcia gry przez danego gracza
Wysyłanie wsparcia Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane w momencie dotarcia wojsk.
Modyfikacja czasu dotarcia komendy Czas oczekiwania na rozkazy waha się od -20 do +20 milisekund.
Możliwość wyboru kierunku startu Aktywne, przeniesienie obok przyjaciela możliwe
Warunki zwycięstwa Po 300 dniach plemię musi posiadać minimum 70% wiosek należących do graczy
Data rozpoczęcia 09.01.25 11:00

Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)

Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.


Pewny dowódca (Srebro - Poziom 3)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 500 razy.


Przywódca (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Srebro - Poziom 3)

Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.


Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)

Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.


Hetman (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj 25 innych graczy.


Pogromca zwiadowców (Brąz - Poziom 2)

Odeprzyj 50 ataków zwiadowców.


Rzeźnik (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz całkowicie 250 wrogich armii.


Samobój (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.


Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.


Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)

Pokonaj szlachcica w bitwie.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)

Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.


 
Odznaczenia społeczne
Mentor (Złoto - Poziom 4)

Jako mentor wytrenuj 8 uczniów.


Ukochany druh (Złoto - Poziom 4)

Zawrzyj 100 przyjaźni.


Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.


Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Kompania braci (Brąz - Poziom 2)

Posiadaj 4 rycerzy.


Król punktów (Brąz - Poziom 2)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.


Poza czasem (Brąz - Poziom 2)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!


Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.


Zbieracz (Brąz - Poziom 2)

Zbierz łącznie 10.000 surowców.


Krezus (Drewno - Poziom 1)

Wybij 50 złotych monet.


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 100 kontynentu!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 15)

Graj w Plemiona przez 15 lat.


Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)

Odkrycie 40 regionów.


Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Brąz - Poziom 2)

Odkryj 2 różne wyspy.


Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!

Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Strateg (Złoto - Poziom 4)

Przyznawane za wykonanie 30 podwójnych zmian.


Mistrz kart (Srebro - Poziom 3)

Przyznawane za wygranie 60 rund.


Bitwa o barykady: Detektyw (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 50% przeszkód.


Bitwa o barykady: Drapieżnik (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 50.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 207

Świat 197

Świat 198

Świat 179

Special 29

Świat 161

Świat 159

Świat 195

Świat 196

Świat 199

Świat 200

Świat 201

Świat 202

Świat 203

Świat 204

Świat 205

Świat 208

Świat 209

Świat 210

Świat 212

Świat 213

Świat 215

Special 28

Arkadia 10

Arkadia 11

Arkadia 12

Arkadia 7

Świat 162

Świat 163

Świat 77

Świat 164

Świat 176

Świat 206

Świat 214

Świat 216

Świat 52

Świat 190

Świat 55