Azmin
|
|
Punkty: | 14.805 |
Ranking: | 1081 |
Pokonani przeciwnicy: |
145.012 (1899.)
|
Plemię: |
KS
|
Wioski (2) |
Współrzędne |
P. |
|
267|533 |
9.517 |
|
268|533 |
5.288 |
|
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.
Przywódca (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Samobój (Drewno - Poziom 1)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 10 jednostek.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Brąz - Poziom 2)
Jako mentor wytrenuj 3 uczniów.
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Drewno - Poziom 1)
Graj w Plemiona przez 1 rok.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Bitwa o barykady: Detektyw (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 75% przeszkód.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 100.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Mistrz kart (Drewno - Poziom 1)
Przyznawane za wygranie 20 rund.
Strateg (Drewno - Poziom 1)
Przyznawane za wykonanie 5 podwójnych zmian.
Odznaczenia na innych światach
|